Rise and shine / Jó hírek

I just got some good news today!! My application for a fashion foundation degree at London was successful! :) I had the interview beginning this week, all went well, but  I had to ask them about their scholarship scheme… the school gives 3 grant to the most successful applicants, and originally it was advertised to both British and European applicants. This is where the not so good part of it comes… this year they only offer the scholarship to British students. The interviewer asked if it affects my application and my honest answer comes with a yes. I was even surprised that they offered me a place after this interview….
So that’s the big news for today… If anyone knows sponsorship tips, or tips on finding on talent investors, well then don’t hesitate to contact me! More than appreciated!🙂

Mai napra is jutott a jó hírekből… elmesélem a storyt az elejétől… még áprilisban jelentkeztem egy londoni divat képzésre, Condé Nast újonnan megnyitott iskolájába. Első fordulós jelentkezésen átmentem, következett egy feladat, majd az interjú… és ma érkezett a levél, hogy gratulálnak, bekerültem a képzésre! A hét elején volt az interjú, és nem vártam ilyen gyors visszajelzést! De csak, csak… Az iskola 3 teljes ösztöndíjat hirdetett meg európai és brit tehetséges diákok támogatására, eredetileg… Az interjún persze rákérdeztem az ösztöndíjra, és válaszként annyit kaptam, hogy sajnálattal közlik, de idén csak briteknek ajánlják fel! Persze megkérdezték, hogy ez befolyásolja-e a jelentkezésem… Őszinte válaszom, hogy sajnos igen. Ezek után meglepetten fogadott, hogy bekerültem. De ha már itt a lehetőség, veszteni valóm nincs, ösztöndíjat keresek, szponzor találásról tippeket szívesen fogadok!🙂167

Leave a Reply

