Polka dot jewelry box / Pöttyös ékszeres doboz

jewelrybox_01It was no gold leaf involved in my mind when I imagined this jewelry box…but things can go in other directions. Honestly, I found this more than pretty dotted decoupage paper, and hey why not cover a box with it… well I had to realise that this is not the type of DIYs I often do… it involves paint, glue, nicely placed paper…so many little, and precise steps.

Step 1: Paint the paper box.- Checked. – Painted the box with a cream-light pink color.

Step 2: Cover it with decoupage paper. –  Not exactly checked. – That’s where I should have covered the whole box with decoupage paper. And no it didn’t happen… So instead of covering the whole box I covered just the top of it, and the edge of the box only got paper stripes!🙂 I used the gold leaf technique again (i guess this is my new favourite way to decorate…) to golden up the jewelry box!:)

Amikor nekiláttam ennek a doboznak nem úgy terveztem, hogy bármiféle füstfóliás arany lesz benne! Pöttyös papír adott volt, és szerettem volna bevonni a dobozt ezzel… az elképzelés jó volt, csak úgy a kivitelezés mégsem. Nem ilyen DIY projekteket szoktam csinálni, szeretem az egyszerű, gyors, kevés várakozást igénylő-látványos kreatívkodást… na hát ez nem az lett volna, alapozó festéssel, ragasztással, papír pontos elhelyezésével-levágásával…

Első lépés: Alapozzuk le a papír dobozt. Krém-világos rózsaszín akril festékkel festettem le a dobozt. Eddig egyszerű.🙂

Második lépés: Itt kellett volna az egész dobozt a decoupage papírral beborítanom. Ez nem éppen történt meg. Itt történt egy kis változás a koncepcióban. Ez a papírt vágjuk le pontosan, ragasszuk fel oldalanként…na nem, nagyon nem az én asztalom. Végül maradtam annál, hogy a doboz tetejét fedtem be a papírral, majd a doboz oldalára vágtam ugyanolyan szélességű csíkokat. Ezzel megkerültem azt, hogy az egyben kelljen ráapplikálnom a papírt. És úgy néz ki, hogy a füstfóliás technika az új kedvencem!🙂 Végül a doboz arany-pöttyös-csíkos lett! jewelrybox_02

Leave a Reply

