What to do with lace trimming? / Mit csináljunk csipke szalagból?

Recently I just got so into lace trimmings so I had some attempts to combine it with different techniques. I made these bracelets and also decorated a little pot with some lace. Hope you like it!🙂

Mostanában nagyon oda vagyok a csipke szegélyekért, úgyhogy megpróbálkoztam, hogyan is tudom összekombinálni különböző technikákkal. Két makramé karkötőt sikerült elkészíteni aminek a szegélye csipke. A háttérben egy régi cserepet dobtam fel a csipke szegéllyel. Remélem tetszenek az ötletek!🙂
Nagyon egyszerű volt az elkészítés, fontos, két különböző mintájú csipkét használtam. A pink karkötőnél sokkal sűrűbben fogtam hozzá a csipkét a csomókhoz, amivel sikerült sokkal jobban összehúzni, és egy fodros struktúrát kaptam. A fekete csipkét sokkal jobban ráhagytam, minden 3-4. csomónál fogtam hozzá a karkötőhöz, így megmaradt a csipke jellege.

Leave a Reply

